۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۹

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان:

۴۱ تن بسته حمایتی در مناطق محروم خوزستان توزیع شد

۴۱ تن بسته حمایتی در مناطق محروم خوزستان توزیع شد

اهواز- معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان از توزیع ۴۱ تن بسته حمایتی میان مددجویان کمیته امداد در قالب رزمایش «احسان» با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا علیپور بعد از ظهر امروز دوشنبه در آئین توزیع ۴۱ تن بسته پروتئینی میان مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: این بسته‌ها در قالب رزمایش همدلی و احسان با عنوان «پویش سفره احسان» و با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خوزستان در سطح شهرستان‌های استان بین نیازمندان و مددجویان توزیع شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه این اقدام در راستای اجرای ایران همدل انجام می‌شود، گفت: در هفته گذشته با کمک بنیاد احسان، ۱۵ هزار کیلو گوشت و بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

وی با اشاره به همکاری نیروی جهادی و داوطلب در تهیه بسته‌های معیشتی نیازمندان، خبر داد: بخشی از این افراد، فعالان مراکز نیکوکاری و نیروهای بسیجی، جهادی و مردمی هستند.

علیپور به مشارکت این ستاد در کارهای خیر عمرانی، اجتماعی، معیشتی، اقتصادی و سلامت اشاره کرد و گفت: توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی و لوازم‌التحریر، دارو و درمان از جمله خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است که این اقدامات با هدف گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور انجام می‌شود.

وی ضمن تقدیر از همراهی همیشگی مردم خوزستان با این نهاد در راستای کمک به محرومان به رشد کمک‌های مردمی به خانوارهای تحت حمایت این نهاد گفت: از خدمات و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام تشکر و قدردانی می‌کنم که همواره در امور خیر و کمک به مستضعفان، ایتام و محرومان همراه بوده و این رزمایش‌ها همچنان ادامه دارد.

کد خبر 5647648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha